Boktankar, lättläst

Malin om Legimus

”Nu kan jag använda Legimus och lyssna i min telefon, på bussen eller på stan. Jag läser till och med böcker när jag duschar! Jag läser med öronen samtidigt som jag knådar in kunskapen med schampot. Det häftiga är att man liksom kliver in i en annan värld fast man befinner sig i nutiden”

Malin Andersson berättar om att kunna lyssna på böcker med Legimus. Att ”läsa med öronen”.
Foto av Malin framför grönt buskage.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s