Arbeta med böcker, Bokprojekt, lättläst

Intervju med Jenny från vår bokcirkel i nya numret av Läsombudet

Nu kan du läsa intervjun med vår ”samtalsnavigatör” Jenny i nya numret av tidningen Läsombudet!

Jenny berättar och ger tips om hur man kan leda en lättläst bokcirkel.

Tryck på länken så kommer du till den digitala tidningen: https://www.mtm.se/contentassets/7fe3823526d647f69c1aa70cb757b13a/lasombudet-2-2020-webb_2.pdf

Omslaget till tidningen Läsombudet. Jenny Friman sitter framför en  bokhylla med en hög böcker  i  famnen.
Syntolkning: Omslaget till tidningen Läsombudet. Jenny Friman sitter framför en bokhylla med en hög böcker i famnen.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s