Arbeta med böcker, Boktankar, lättläst
Syntolkning: Teckning skapad av Alice Lundh Papiernik. Föreställer man i keps och randig tröja. Ur mannens mun flyger det fjärilar.

“Jag får en bild i huvudet av det jag läst och Malin får en annan. I en bokcirkel lånar man varandras fantasi liksom.”

— Tove Larsson


Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s