Arbeta med böcker, Boktankar, boktips, lättläst

Boksamtal på avstånd

I dessa tider kan vi inte ha bokcirkelsträffar som vi brukar. Vi saknar det så!
Förra veckan tog några av Kulturcentrum Skånes bokcirkelsdeltagare initiativet till en spontan liten bokträff utomhus.

Man kan prata om litteratur på lite avstånd också.

Vi saknade såklart alla cirkeldeltagare som inte kunde vara på plats.
Vi hoppas att vi snart har möjlighet att ses som vanligt för att läsa tillsammans och prata om böcker, för det är ju så roligt!



Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s