Okategoriserade

BOKTIPS: Berättelser från yttre förorten av Shaun Tan

Tove Larsson har läst Berättelser från yttre förorten av Shaun Tan. Hon berättar:

”Boken är fylld med flera små berättelser, korta noveller. Varje berättelse har bilder. Det är så mycket fantasi och sånt i boken! Massor! Jag gillar berättelsen om ”Eric”. Han är en slags figur som flyttar hem till en familj. Det är både sorgligt och glatt.”

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s