Arbeta med böcker, Böcker vi läser, Bokprojekt, Boktankar, boktips, lättläst, Okategoriserade

”Mellan oss och raderna” – En podd om att resa i lättläst litteratur

Nu är vår första  podd här!

En podd är en ljudinspelning som man kan lyssna på via nätet. Ofta handlar poddarna om ett utvalt ämne eller tema.

Vår podd heter ”Mellan oss och raderna” och kommer handla om lättläst litteratur och om läsning. Det första avsnittet är en presentation av oss i vår bokcirkel.
Vi pratar om vad vi tycker är bra med att vara med i en bokcirkel och varför vi gillar att läsa. 

VÄLKOMMEN ATT LYSSNA GENOM ATT TRYCKA PÅ PLAYKNAPPEN I  DEN SVARTA RUTAN!

Mellan oss och raderna är inspelad av lättlästa bokcirkeln på Kulturcentrum Skåne. 
Signaturmelodin är skapad av Peter Arneson och Jonas Seidelin Ringdahl.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s