Arbeta med böcker, lättläst

Film om vår lättlästa bokcirkel

Nu finns det en film om Kulturcentrum Skånes lättlästa bokcirkel.

Vad är en bokcirkel egentligen? På vilka sätt arbetar vi med böcker i vår bokcirkel?
– I filmen berättar vi om detta!

Filmat av Heimo Åback, Kulturcentrum Skåne 2020

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s