Nu finns det en film om Kulturcentrum Skånes lättlästa bokcirkel.
Vad är en bokcirkel egentligen? På vilka sätt arbetar vi med böcker i vår bokcirkel?
– I filmen berättar vi om detta!
Filmat av Heimo Åback, Kulturcentrum Skåne 2020
Kulturcentrum Skånes bokcirkel med lättläst litteratur
Det här med böcker och bokcirkel är som ett kretslopp. Man kan lyfta fram det man lärt sig, sen ge det till någon annan" /Malin, bokcirkeldeltagare
Nu finns det en film om Kulturcentrum Skånes lättlästa bokcirkel.
Vad är en bokcirkel egentligen? På vilka sätt arbetar vi med böcker i vår bokcirkel?
– I filmen berättar vi om detta!
Filmat av Heimo Åback, Kulturcentrum Skåne 2020